🔰 ریفرال چیست ؟

بازگشت به برگه نخست سایت
ریفرال
کانون تولید کنندگان میوه خشک ایران

🔰 ریفرال چیست ؟

ریفرال (Referral) در ساده‌ترین تعریف ، به عمل معرفی یا ارجاع یک شخص ، کسب و کار ، خدمت یا محصول به شخص یا سازمان دیگر توسط یک منبع سوم (معمولاً یک فرد راضی) گفته می‌شود . این مفهوم در هسته خود بر پایۀ اعتماد و توصیه بنا شده است .

ریفرال یک استراتژی قدرتمند و مبتنی بر اعتماد است که در آن ، رضایت یک فرد (ارجاع دهنده) به قدری بالا است که حاضر می‌شود اعتبار خود را برای معرفی یک محصول ، خدمت یا فرد به کار گیرد .

این استراتژی در حوزه‌های مختلفی مانند : بازاریابی ، منابع انسانی و پزشکی کاربرد دارد و به دلیل هزینه کم و اثر بخشی بالا ، به یکی از ارکان اصلی رشد بسیاری از کسب و کارهای موفق تبدیل شده است .

منافع حاصل از معرفی در ریفرال مادامی که ارتباط بین مشتری و فرد جدید ادامه دارد و معامله انجام می‌شود پایدار خواهد بود .

و شامل معامله اول یا تعداد خاصی نمی‌شود .

#ریفرال

☑️ کانون تولیدکنندگان میوه خشـک ایران کانون تولید کنندگان میوه خشک ایران ، مشاوری صادق ، تلفیقی از علم و تجربه

86 / 100 امتیاز سئو

این را به اشتراک بگذارید!

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =