اصول روانشناسی بازار

بازگشت به برگه نخست سایت

#آموزش

اصول روانشناسی بازار

🟢 اصول روانشناسی برای موفقیت در بازار

اصول روانشناسی بازار
اصول روانشناسی بازار

هر انسانی در بدو تولد با یک سری ویژگی‌های روانشناسی به دنیا می‌آید .

از جمله اینکه ضریب هوشی فرد یا ریسک‌پذیری و ریسک‌گریزی فرد تفاوت دارد .

اما انسان‌ها به دلیل ویژگی اجتماعی بودنشان همواره تحت تاثیر افراد موجود در جامعه هستند .

این تاثیرپذیری افراد جامعه از یکدیگر ، از نحوۀ پوشش لباس گرفته تا ویژگی‌های اخلاقی و روانشناسی را شامل می‌شود .

بعضی‌ها به دلیل ویژگی‌های ذاتی و مادر‌زادی بیشتر یا کمتر از محیط تاثیر می‌پذیرند .

اما هیچ کسی نمی‌تواند انکار کند که محیط بر او تاثیر نگذاشته است .

یکی از مهم‌ترین اثر‌ها تاثیرات روانشناختی افراد بر یکدیگر است .

یکی از این ویژگی‌های مهم فردی ، که هم ذاتی هست و هم به مرور زمان تحت تاثیر جامعه قرار می‌گیرد ، ویژگی روانشناختی سرمایه‌گذاری است .

اگر سرمایه‌گذار بتواند مسائل مربوط به روانشناسی بازار را بخوبی شناسایی کند و در مورد آن‌ها آگاهی کافی داشته باشد ، بهتر می‌تواند به اهداف سرمایه‌گذاری خود دست یابد .

☑️ کانون تولیدکنندگان میوه خشک ایران کانون تولید کنندگان میوه خشک ایران ، مشاوری صادق ، تلفیقی از علم و تجربه

88 / 100 امتیاز سئو

این را به اشتراک بگذارید!

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =