🔷️ 👈 کسب و کار های شرایط بحران

بازگشت به برگه نخست سایت

🔷️ 👈 کسب و کار های شرایط بحران

کسب و کار های شرایط بحران 1
کسب و کار های شرایط بحران

اینطور بنظر می‌آید که مردم جامعه در دو دسته تقسیم‌بندی می‌شوند :

  • 🔚 افسرده
  • 🔜 در مسیر افسردگی

معمولا این افراد چه اقداماتی را مناسب حال خود می‌دانند ؟

بدلیل نبود بودجه کافی ، انگیزه و احساس عمیق شادی ، دست از اهداف بزرگ کشیده و به سمت تفریحات کوچک و زودگذر و گاهأ ارزان می‌روند .

پارک‌های محلی ، پیاده‌روی در مراکز خرید ، رفتن به کافه‌ها و …

در این تفریحات کوچک و ساده حتی اقشار کم درآمد و افسرده هم دست به جیب می‌شوند . مثلا یک سیگار می‌کشد ، قهوه و چای می‌نوشد ، فینگرفود و …

کسب و کار های شرایط بحران 2
کسب و کار های شرایط بحران

با در نظر گرفتن این موضوع  که در کشور ما تفریحات شبانه مثل کلاب‌ها اجازه فعالیت ندارند ، فشار بر سایر تفریحات سطحی بیشتر شده و استفاده آن رونق بیشتری دارد .

با توجه به آمارهای رسمی ۶۵ درصد از تولید ناخالص ملی در حال حاضر روی مشاغل خدماتی متمرکز شده است . بنابراین بهترین تصمیم و اولویت مشاغل باید خدمات باشد نه تولید !

زیرا تولید زیر سایه این آمار دچار عقب ماندگی و کم رونقی شده است . مخصوصأ تولیداتی که در سبد عموم قرار ندارند .

مردم جامعه در هر شرایط اقتصادی که باشند نیازمند دریافت خدمات هستند .

کسب و کار های شرایط بحران 3

✳️ ✍️ محمدرضا رحمانی کانون تولید کنندگان میوه خشک ایران

☑️ کانون تولیدکنندگان میوه خشک ایران کانون تولید کنندگان میوه خشک ایران ، مشاوری صادق ، تلفیقی از علم و تجربه

90 / 100 امتیاز سئو

این را به اشتراک بگذارید!

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =